Müşteri Süreci

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİMİZ

Müşteri Şikayet
Yönetim Süreci

Geri Bildirimleriniz Bizim İçin Değerlidir!

Polmot Motor Makina Sanayi ve Ticaret A.Ş. ve Deney Laboratuvarı olarak öncelikli hedefimiz, Dalgıç Motor ve Dalgıç Pompa Sektöründe yenilikçi ve öncü şirket olmak dünya standartlarında hizmet sunarak ve müşteri memnuniyetini sağlamaktır.Bu doğrultuda; bilgi paylaşımınız bizim için büyük önem arz etmektedir.
Müşteri odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ettiğimizi, Bizlere ilettiğiniz tüm geri bildirimler objektif, adil, tarafsız, şeffaf ve gizlilikle ele aldığımızı, müşteri şikâyetlerini etkili ve verimli şekilde inceleyerek koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlamayı hedeflerimizi bilmenizi isteriz.
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Süreci kapsamında müşterilerimizin bize farklı kanallardan ilettikleri görüşler doğrultusunda onlara kaliteli ürün ve hizmet sunmayı amaçlıyoruz.

Polmot Müşteri Memnuniyet Süreci
Polmot Müşteri Memnuniyet Süreci

İletişim Kanallarımız

Müşterilerimizin görüşlerini kolaylıkla iletebilmeleri için tüm iletişim kanallarını kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

+90 332 239 11 13
+90 332 239 11 56
www.polmot.com.tr
polmot@polmot.com.tr
laboratuvar@polmot.com.tr

Posta Adresimiz:Polmot Motor Makine Sanayi ve Ticaret A.Ş. Büyükkayacık Osb Mah. 103. Cd. No:15, Selçuklu/Konya (Türkiye) Tüm iletişim kanallarından iletilen şikâyetler kayıt altına alır ve tüm gelen talepler iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.

Polmot Müşteri Memnuniyet Süreci

Kayıt Altına Alma

Müşteri şikâyetleri müşteri temsilcileri tarafından kayıt altına alınıp değerlendirilmektedir. Şikâyetlerin kayıt altına alındığına dair müşterilerimize bilgi verilir.
Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.

Değerlendirme ve Detaylı Araştırma

Şikayet değerlendirilirken tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti ilkelerine gör hareket edilir. Şikâyetler, şikayete konu olmayan müşteri temsilcileri ve personel tarafından araştırılır ve değerlendirilir. Amacımız ilk görüşmede müşteri memnuniyetini sağlamaktır. İlk görüşmede çözümlenemeyen şikâyetler detaylı araştırma gerektiren konular ilgili uzman kişilere yönlendirilir veriler incelenerek tespitler yapılarak sonuçlandırılır.

Araştırmamız neticelendirildiğinde geri bildiriminizde yer alan irtibat adresine e-posta veya telefon yolu ile tarafınıza bilgilendirme yapılır. Araştırma süreci nedeniyle geri bildiriminizin bu süre zarfında çözümlenemeyeceğinin tespiti durumunda, size araştırmanın devam ettiğine dair bilgilendirme yapılır. Ürünlerimizden ve süreçlerimizden kaynaklanabilecek şikâyet konularında gerekli tüm araştırmalar yapılarak müşterimizin memnuniyetini sağlayacak acil çözüm üretilmesi amaçlanmaktadır.

Polmot Müşteri Memnuniyet Süreci
Polmot Müşteri Memnuniyet Süreci

Karara Bağlanması ve Yanıtlanması

Müşteri şikayetleri mümkün olan en kısa sürede sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir. İletilen tüm şikâyetler objektif ve adil olarak müşteri odaklı bir şekilde değerlendirir, Müşterilerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikâyet kaydı sonuçlandırılır

Sürekli İyileştirme

Şirketimize ulaşan geri bildirimlerin, tüm iş süreçlerimizi sürekli iyileştirmek için bir fırsat olarak değerlendirir ve uygularız. Şikâyetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi, ürün ve hizmet kalitemizi sürekli gözden geçirerek iyileştiririz. En sık gelen tekrarlayan problemler tespit edildiğinde kök neden analizi yapılarak asıl neden tespit edilir gerekli düzenlemeler yapılarak tekrar etmemesi sağlanır.

Polmot Müşteri Memnuniyet Süreci